Pokémon

Podtitul: Kompletní příběh nejúspěšnější série na světě
Autoři: Luke Albigés, Rachel Terzian, Adam Barnes, Dom Peppiat, Nick Thorpe, Aaron Potter, Drew Sleep, Nikole Robinson, John Wells, Steve Wright
Originální název: The story of Pokémon
Překlad: Boleslav Žemlík, František Králík, Ludvík Pouzar
Rok vydání: 202
Žánr: bookazine, hry
Počet stran: 127
Moje hodnocení: 10/10 Tento bookazine je přehledným průvodcem světem Pokémonů, ať už se jedná o původní počítačové hry, anime, sběratelské karty či pozdější mobilní aplikaci. Hry šly zcela mimo mě, ale na anime jsem se dívala a následně sbírala různé karty. V poslední době u mě dominuje mobilní aplikace, a tak jsem se díky ní k těmto příšerkám zase pomalu vrátila.
Je to podle mě i hezky graficky zpracované a autoři se podrobně věnují každé generaci. Dočtete se spoustu zajímavostí a já jsem si to opravdu užila od začátku do konce. Myslím si, že tohle potěší každého fanouška, který tedy už nezná úplně vše nazpaměť.
Obálka: 6/10
Ukázka:


Nakladatelství: Extra Publishing
Knižní databáze: CBDB, Goodreads