Moje emoce


Podtitul: Co se to se mnou děje? Více než 100 aktivit, při kterých odhalíš, co se ve tvém nitru odehrává.
Autoři: Isabelle Filliozat, Virginie Limousin
Originální název: Les cahiers Filliozat - Mes émotions
Překlad: Tereza Nentvichová
Ilustrace: Éric Veillé
Původní rok: 2017
Rok vydání: 2019
Žánr: psychologie, pro děti
Počet stran: 112
Moje hodnocení: 4/10 Musím říct, že jsem od této publikace čekala mnohem více, takže jsem docela zklamaná. Grafické zpracování mi nesedlo barevně i stylem. Nicméně nejdůležitější ze všeho jsou samozřejmě aktivity, které kniha obsahuje. Tam to bylo docela vyvážené v tom, co se mi líbilo a chtěla bych to někdy použít, a v tom, co jsem radši přeskočila. Podobné počiny nechci zavrhovat dříve, než to sama vyzkouším, ale pravda je, že mě kniha zklamala i v uspořádání a místy připomíná spíše sešit do it yourself, což může někoho nadchnout.
Obálka: 1/10 Křiklavá růžová ani grafika mě nijak nenadchly.
Anotace: Poslechni, maličký, máš někdy chuť všechno rozbít? Utíkat, co ti nohy stačí? Obejmout nejlepšího přítele? Skákat radostí? Plakat?

Ano? Inu, to vše jsou projevy tvých emocí. Otevři tento sešit a všemu porozumíš!

PFFF, JÁ SI BUDU DĚLAT, CO BUDU CHTÍT!
Ukázka:


Nakladatelství: Svojtka & Co.
Knižní databáze: CBDB, Goodreads

Oblíbené úryvky z knihy

Vidět, jak pětileté dítě podupává nohama, vás může pohoršit. Ale není pokrok to, že alespoň nedupe na svoji sestru?