Opatruj.se 2022

 

 
Podtitul: I malé změny mohou mít velký dopad
Rok vydání: 2021
Žánr: diář, psychologie
Moje hodnocení: 10/10 Pro tento rok jsem si zvolila něco více speciálního než normálně. K mojí radosti se to přiblížilo k mému oboru, což je psychologie. Byla jsem nadšená, když jsem zjistila, že se spojily síly papelote a opatruj.se, a vznikl diář, který má zároveň přesah v podpoře duševního zdraví. Ačkoliv mi úplně nesedl vzhledově, tak obsah už je o něčem úplně jiném.
Součástí diáře jsou delší texty, které se zabývají tématy z oblasti duševního zdraví, celý rok vás provází různé tipy, které mohou pomáhat. Také máte k dispozici roční přehled vždy s jednou otázkou za měsíc k zamyšlení. Nechyběly ani samolepky, které jsem si rozvrhla na celý rok a musím říct, že mě to hodně bavilo. Místa na psaní jsem taky měla dost, když samozřejmě nepočítáme klasické škrtání zrušených věcí atd., to mě štvalo jako vždy, ale to s diářem jako takovým nemá nic společného.
To, jak jsem si diář tento rok užila, je hodně vidět na jeho vzhledu. Paradoxně ho mám tím radši a určitě to je ten typ, ke kterému se budu ráda vracet a listovat.
Obálka: 6/10 Obálka mě zpočátku odrazovala od nákupu, ale nakonec jsem to přemohla kvůli obsahu, který mě zajímal a přišel opravdu dobrý. Pak jsem si zvykla i na vzhled, který mi úplně nesedl.
Ukázka:

Nakladatelství: Papelote & Opatruj.se