Sešit s výpisky k diáři i kalendáři pozapomenutých tradic



Autorka: Anna Podskalská  
Ilustrace: Anna Podskalská
Rok vydání: 2022
Žánr: tradice
Počet stran: 76
Moje hodnocení: 10/10 Tradice jsou něco, co se kolem mě vždycky jen nenápadně mihlo, a ty české už tuplem. Bylo to dáno hlavně tím, že jsem znala hlavně ty, které se dnes dodržují v úplně jiné formě, zpravidla naprosto zcestné vzhledem k původu.
Tvorba této autorky mě ale zaujala a rozhodla jsem se dát jim šanci a něco se skutečně dozvědět. Sešit mě vůbec nezklamal, provázel mě celý rok jak textově tak s krásnými minimalistickými ilustracemi. Je tam spoustu zajímavých informací, většinu jsem se dozvídala poprvé, takže mě to bavilo. A byla mi blízká i grafická úprava sešitu. Je to opět věc, ke které se jednou zase ráda vrátím.
Obálka: 10/10 Krásná, čistá, plně vyjadřující, co můžeme očekávat uvnitř.
Ukázka:


Nakladatelství: Čáry a črty